2012. november 29., csütörtök

Leon, a profi Hudini

Balogh Doki itt már megoldotta
Ki hinné, hogy valaki még nálam is ügyesebb. Gondolom senki, de ezt hallgassátok:  Leon, ez a fehér, szőrös kutyapajti tisztára olyan, mint Hudini. Na, az a szabaduló csóka még régről, aki mindenhonnan kijutott. Az operációja után (nem részletezem, csúnya ügy, de Balogh doki megoldotta) egy ketrecben töltötte az estét. Nem irigylem csórikámat.
10-kor a környék lakói valami éktelen fülsiketítő zajra lettek figyelmesek- én hála isten otthon húztam a lóbőrt.
Riadó!!! Valaki járkál a rendelőben!! Betörő, fogják meg!!!
A kiérkező kommandó, helyett a főnöknő a feldúlt virágok, vitrinek, kutyaruhák és csodálatos kutyacsemegék között kit talált? Hát Leont, a profit, aki Hudinit megszégyenítve kicselezte a zárat és szabadon bocsátotta önmagát!
Másnap benéztem hozzá, gondoltam megnézem magamnak azt, akitől zeng a rendelő és nem ÉN vagyok (tiszta szégyen!). Hát éppen kanállal etetik!! Azt hittem, furkósbottal kergetik majd, de nem ,az egyik ápolócsaj kanállal etette a kedvenc konzervemmel!
Na , ezt a magánszámot legközelebb én is kipróbálom!
A borzalmas jelenet: nem ENGEM ETETNEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése